Skip to main content

Εξυπηρέτηση πελατών

Το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του OneTouch® είναι εδώ για να σας προσφέρει την υποστήριξη που χρειάζεστε, όταν τη χρειάζεστε. Με πάνω από 350 εκπροσώπους και 35 γλώσσες σε παγκόσμια κάλυψη, όλοι μας εργαζόμαστε έχοντας έναν πολύ ξεκάθαρο στόχο, να σας βοηθήσουμε να προχωρήσετε μπροστά.

Έχετε κάποια ερώτηση;

Έχουμε συγκεντρώσει ορισμένες από τις πιο συχνές ερωτήσεις. Επομένως, αν έχετε κάποια ερώτηση, πρώτα ανατρέξτε σε αυτές. Αν δεν μπορέσετε να βρείτε την απάντηση που ψάχνετε, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε!

Δύο εκπρόσωποι του τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών του OneTouch

Εξυπηρέτηση Πελατών

Στο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του OneTouch®, στόχος μας είναι να σας παρέχουμε την υποστήριξη που χρειάζεστε για τη διαχείριση του διαβήτη σας. Για παράδειγμα, μπορούμε να σας βοηθήσουμε με τη ρύθμιση του νέου σας μετρητή OneTouch® και να απαντήσουμε τυχόν ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το προϊόν OneTouch® που έχετε επιλέξει.

Ημερολόγιο διαβήτη OneTouch

Χρειάζεστε νέο ημερολόγιο;

Η χρήση ενός ημερολογίου για να καταγράφετε τα αποτελέσματά σας είναι ένας πολύ εύκολος αλλά και ωφέλιμος τρόπος για να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα του σακχάρου σας.

Απλώς κατεβάστε το δωρεάν ημερολόγιό σας εδώ!

Πώς να επικοινωνήσετε μαζί μας

email_1.png

OneTouch
Share Image: 
0

Email: [email protected]

call.png

OneTouch
Share Image: 
0

Γραμμή χωρίς χρέωση: 800 11 78888 Κλήση από κινητό: 210 6875770
Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα – Παρασκευή
09:00-17:00

CO/GEN/0117/0004